U prodavnicama
Sarajevo Tekstila svoje
mjesto našao je poznati evropski brend iz Hamburga sa pedesetogodišnjom
tradicijom ; Olsen. Namjenjen je ženama
koje slijede duh vremena ali nisu žrtve
modne industrije niti sezonskih trendova sa posebnim senzibilitetom za
atraktivan ali nenametljiv detalj. Fokusiran je na jednostavnu, easy-to-wear
modu za ženu čiji stil etablira, prije svega,
samopouzdanje i samosvijest te povjerenje u kvalitetan izbor materijala.
Osnovna filozofija Olsena je :" We combine
traditional values like emotionality, dependability and friendship with a
passion for innovative looks and inspiring outfits. This is what we mean by
“Confident & Sexy”. Žena kojoj se obraća ovaj brend je odvažna,
povjerljiva, atraktiva i samozatajna, nikako uobražena, drska, nametljiva
ili arogantna. Žena koja zna da je odjeća ono što ona nosi a ne ono što nju definira. Žena koja modu doživljava
pragmatično kao jedan važan ali ipak ne osnovni segmet svog života.
Kompaniju je 1901 godine pokrenuo Alfred. L. Wolff. Njegov sin je pedesetih godina razvio porodični posao oslonivši se na pletninu a njihova prva linija pulovera prodata je u milionskom broju. Od tada do danas Olsen je razvio nezavisno tržište u više od 40 evropskih zemalja.
Održivost u proizvodnji je osnovna vodilja Olsena . Na primjer, za osnovne pamučne Olsen majice, koristi se samo GOT pamuk iz Indije. Svaki segment
proizvodnog procesa je kontroliran a svaki pojedinačni korak - od sadnje pamuka
do gotovog odjevnog predmeta je certificiran.
Olsen je također napravio svjesnu odluku da neće koristiti ili prodavati pravo
krzno jer krzno je materijal koji nije u
skladu s načelom održivog razvoja. No isto tako, što je veoma važno u brutalnom
svijetu iskorištavanja ljudskih resursa zemalja trećeg svijeta u procesu
proizvodnje odjeće, Olsen se vodi idejom da je svaki čovjek koji
učestvuje kako u kreiranju brenda a tako i u proizvodnji važna karika uspjeha kompanije.
Upravo sam se vratila iz Austrije sa odmora gdje
je ovaj brend vrlo popularan ( rekla bih da je osnovni tržišni fokus
upravo na Austriju, Njemačku
i Sloveniju) i apsolutno reflektira profil jednog zdravog uravnoteženog i
discipliniranog društva. Pa tako i individue.
„A path is created by someone taking it“ A.
Wolff, company founder
Preporučujem čitanje uz
Lykke Li // I Follow Rivers
Nema komentara:
Objavi komentar