ponedjeljak, 21. srpnja 2014.

Olsen - Confident & Sexy

 
U prodavnicama Sarajevo Tekstila svoje mjesto našao je poznati evropski brend iz Hamburga sa pedesetogodišnjom tradicijom ; Olsen. Namjenjen je ženama koje slijede duh  vremena ali nisu žrtve modne industrije niti sezonskih trendova sa posebnim senzibilitetom za atraktivan ali nenametljiv detalj. Fokusiran  je na jednostavnu, easy-to-wear modu   za  ženu čiji stil etablira, prije svega, samopouzdanje i samosvijest te povjerenje u kvalitetan izbor materijala. Osnovna filozofija Olsena je :" We combine traditional values like emotionality, dependability and friendship with a passion for innovative looks and inspiring outfits. This is what we mean by “Confident & Sexy”. Žena kojoj se obraća ovaj brend je odvažna, povjerljiva, atraktiva i samozatajna, nikako uobražena, drska, nametljiva ili arogantna. Žena koja zna da je odjeća ono što ona nosi a ne ono što nju definira. Žena koja modu doživljava pragmatično kao jedan važan ali ipak ne osnovni segmet svog života.
 

 

Kompaniju je 1901 godine pokrenuo Alfred. L. Wolff. Njegov sin je pedesetih godina razvio porodični posao oslonivši se na pletninu a njihova prva linija pulovera prodata je u milionskom broju. Od tada do danas Olsen je razvio nezavisno tržište u više od 40 evropskih zemalja.
 
 

 
 
Održivost u proizvodnji je osnovna vodilja Olsena . Na primjer, za  osnovne pamučne Olsen majice, koristi se samo GOT pamuk iz Indije. Svaki segment proizvodnog procesa je kontroliran a svaki pojedinačni korak - od sadnje pamuka do gotovog odjevnog predmeta  je certificiran. Olsen je također napravio svjesnu odluku da neće koristiti ili prodavati pravo krzno jer  krzno je materijal koji nije u skladu s načelom održivog razvoja. No isto tako, što je veoma važno u brutalnom svijetu iskorištavanja ljudskih resursa zemalja trećeg svijeta u procesu proizvodnje odjeće, Olsen  se vodi idejom da je svaki čovjek koji učestvuje kako u kreiranju brenda a tako i u proizvodnji važna karika uspjeha kompanije.
 
 
 
Upravo sam se vratila iz Austrije sa odmora gdje je ovaj brend vrlo popularan ( rekla bih da je osnovni tržišni fokus upravo na Austriju, Njemačku i Sloveniju) i apsolutno reflektira profil jednog zdravog uravnoteženog i discipliniranog društva. Pa tako i individue.  
 
 
 
 

 
 
„A path is created by someone taking it“ A. Wolff, company founder
Preporučujem čitanje uz
Lykke Li // I Follow Rivers
 
 

                         
 
 

 

 

Nema komentara:

Objavi komentar