Vic koji kruži facebookom ovih dana:
“ Ovo ljeto
je zbilja nezaboravno jer kako zaboraviti pet sunčanih dana“. Jedan od takvih odlučila sam provesti u najljepšoj od svih „kafana sa pogledom“ oko
Sarajeva na doručku sa porodicom. Olsen,
njemački brend sa dugogodišnjom tradicijom, „pravio mi je društvo“. Osim
kvalitetnih materijala, univerzalnih, timeless klasičnih krojeva,iznanadio
me je print koji podsjeća na Moneovu (Oscar-Claude Monet 1840-1926)
paletu ili pak tursku tehniku oslikavanja materijala, Ebru.
Oduševljena sam krojem hlača, koje se mogu naći u zelenoj i
bijeloj boji a koje savršeno stoje čak iako imate par centimentara viška na
bokovima i onaj stomačić kojem tepate kada ga poredite sa Merlinkinim, te vam
kupovina ljetnih hlača teško ide od ruke ( zapravo predstavlja noćnu moru).
S druge strane nakit austrijskog brenda Myka, za čiji su dizajn odgovorni mladi i inovativni dizajneri, potpuno je otkriće kada je riječ o modnim dodacima koji sadrže notu klasične elegancije ali su u isto vrijeme ekstravagantni. I nevjerovatno pristupačni.
Vreo ljetni dan i doručak sa pogledom na
Sarajevo. Sto do našeg je grupa mladih ljudi koji su tu u posjeti porodicama.
Žive u Norveškoj. I svi u glas govore kako bi se rado vratili. Slušam ih i
mislim o onih 70 % koji stoje u redu
spremni da napuste BIH. I jedni i drugi donose odluke i formiraju mišljenja A priori( independent of experience) bez istinskog znanja o onome što čini život kako
ovdje tako i vani a nije sastavni dio godišnjeg odmora. Da se vratimo na modu, pored starih radnji Sarajevo Tekstila na kojima piše ženska moda kao iz nekog drugog vremena, često
prošetam i ne zavirim unutra jer sam uvijek A
priori mislila da je asortiman koji
se nudi u njima namijenjen damama koje su već puhnule 50 svijećicu na torti, no Olsen i Myka su brendovi za sve
generacije i sve prilike.
Čitajete uz https://www.youtube.com/watch?v=VjxY7xmhJ6o
Tom Jones-Green Green Grass of Home
Nema komentara:
Objavi komentar